vrijdag 31 maart 2017

update: donderdagmiddag-breiclub-projectje

Goedemiddag!!!


Zoals jullie misschien aan mijn foto's gaan merken, schijnt het zonnetje hier, dan is ze weer eventjes weg en dan is ze weer terug... Dus ik heb niet veel moeite gedaan om bij iedere foto de kleuren perfect te krijgen. Want het zonnetje was mij aan het plagen. En dan kan je daar beter van genieten, dan gefrustreerd te raken dat de foto's niet zijn zoals ze horen. :-)


Het werd tijd om een update van mijn donderdagmiddag-breiclub-projectje te geven.
Vorige keer had ik 24 hele wiebers en 12 halve wiebers. Die 12 halve wiebers is hetzelfde gebleven, want meer heb ik er niet van nodig. :-) Het stapeltje met hele wiebers is gegroeid tot 59!!! En volgens mij is dat aantal ook voldoende. :-) Nu nog 8 wiebers die in de lengte in de helft worden gedaan en dan nog iets voor de hoeken.


Terwijl ik dit aan het typen ben, bedenk ik mij, misschien kan ik nog twee halve wiebers extra haken en dan haak ik (denk ik) er 10 ipv 8 van die andere. Dan moet ik niets speciaal doen voor de hoeken!


Hmmm, misschien is dat wel mooier. Ik zal wel eens kijken als ik een deel van die andere halve wiebers heb gemaakt. :-)



Dan al de wiebers aan elkaar haken met gebroken wit. Of zou ik ze aan elkaar naaien? (dat doe ik wel minder graag) Wat denken jullie dat het mooiste wordt? Heeft iemand tips? Die zijn altijd welkom. :-)


Ooh ja, en dan nog een rand. Doe ik die dan in het gebroken wit? Of met kleurtjes? Of geen rand? of of of? Nog zoveel vragen. Als iemand antwoorden heeft, laat het mij hier onder dan maar weten. :-)

Maak er een fijn weekend van!
Carolien

3 opmerkingen:

  1. Hey Carolien,
    Wat een ontzettend mooi project. Geweldig. Ik zou de wiebers aan elkaar haken (hou ook niet van aan elkaar naaien) Ik zou de rand ook in gebroken wit doen, om alle kleuren nog beter uit te doen laten komen.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er zo mooi uit!! Als je ze aan elkaar gaat haken met wit, dan zou ik de rand ook in het wit doen. Persoonlijk naai ik alles altijd aan elkaar, en dan hoeft een rand soms niet. Of misschien een heel dun randje in zwart?
    Het wordt sowieso prachtig, Carolien!
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt een mooie!!
    Ik denk ook dat wit of gebroken wit voor het aan elkaar maken en de rand, het beste staat om de kleuren beter uit te laten komen.
    groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen